Memduh Büyükkılıç'tan 19 Kayseri firmasına 'ilk 1000' tebriği

Ekonomi Yayın: 28 Haziran 2026 - Pazar - Güncelleme: 28.06.2026 05:15:00
Editör -
Okuma Süresi: 3 dk.
Google News

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, Türkiye İhracatçılar Meclisi'nin (TİM) her yıl geleneksel olarak düzenlediği İlk 1000 İhracatçı Raporu’na göre, 2025 yılında en fazla ihracat yapan ilk 1000 firmanın duyurulduğu listeye girme başarı gösteren 19 Kayseri firmasını tebrik etti.

Büyükkılıç, Kayseri’nin girişim, gayret, emek ve alın teri ile üreten çalışkan iş insanlarıyla önemli bir üretim üssü haline geldiğini belirterek, “Geçtiğimiz günlerde İSO’nun açıkladığı Türkiye’nin İlk 500 Büyük Sanayi Kuruluşu listesinde 11 firmamızın yer alması şehrimizi onurlandırmıştı.

Şimdi de Türkiye İhracatçılar Meclisi'nin İlk 1000 İhracatçı Raporu’na göre, 2025 yılında en fazla ihracat yapan ilk 1000 firmanın duyurulduğu listeye girme başarı gösteren 15, Kayseri Serbest Bölgemizde faaliyet gösteren 4 firmamızla birlikte, toplam 19 Kayseri firmamız bizleri onurlandırdı. Bu başarılar şehrimizin her türlü durum ve şartta üretme azim ve kararlılığının bir göstergesidir. İhracat şampiyonu firmalarımızı yürekten kutluyorum” diye konuştu.

Başkan Büyükkılıç, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın ifade ettiği gibi; Türkiye'nin üreten eli, düşünen beyni Kayseri’nin her alanda üretme kararlılığını sürdüreceğinin altını çizerek, yerel yönetimler olarak sanayi ve ticaretin gelişimine katkı sağlayacak her türlü çalışmayı desteklemeye devam edeceklerini vurguladı.

#
Yorumlar (0)
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.